الاثنين، ٣٠ نوفمبر ٢٠٠٩

من ألـبوم صور الممثلة ياسمين عبدالعزيز






































































مع منى زكي و غادة عز الدين


























هناك ٩ تعليقات:

  1. لبى قلبك يا ياسمين اموت فيك مع تحيات = المالكي

    ردحذف
  2. انا بحب الفنانة ياسمين عبد العزيز اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ونفسى تبقى اختى واقعد معاها ونفسى تتدخلنى التمثيل
    ياريت

    ردحذف
  3. دعاء محمد النجدى٣ أبريل ٢٠١٠ في ٢:٤٣ م

    نفسى ادخل التمثيل بس ماما مش موافقة ياريت تبعت فاكس على العنوان وتقول انة منها ياريت انا بعشق التمثيل اوىىىىىىىىىىىىىى وانا كلية اداب بالزقازيق محافظة الشرقيةسنة اولى وبعشق التمثيل اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ياريت تتدخلنى معاها التمثيل ياريت

    ردحذف
  4. انا بحب ياسمين جداوياريت تكون كدا واحسن كمان ان شاءاللة

    ردحذف
  5. انا بحب الفنانه ياسمين عبد العزير وافلامها وانمني اتمني اني اشوفها ويارب يكون لي الشرف

    ردحذف
  6. الصور تحفة جامدة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  7. انا احبها

    ردحذف
  8. ياسمين اكثر الفنانات جمالا و ابداعا و احتراما

    ردحذف
  9. اكثر الفنانات جمالا و ابداعا و احتراما

    ردحذف